Hoe vergroot je de betrokkenheid van millennials in je bedrijf?
Op 1 december organiseert Jong Techniek Nederland een online-event. Tijdens ‘Het Millennium Mysterie’ staan de verschillen tussen de generaties op de werkvloer centraal. Wat merken we van die verschillen? Hoe kunnen we ze overbruggen? Zijn er manieren om als ondernemer millennials én andere generaties te boeien, binden en begeleiden?
Het event geeft een beeld van de belevingswereld van de verschillende generaties. Met die nieuwe inzichten kunnen installatiebedrijven de samenwerking binnen hun bedrijf verbeteren. Tijdens het Millennium Mysterie komen diverse sprekers langs:
Doekle Terpstra – voorzitter Techniek Nederland
Jasper Scholten – millennialexpert
Martine Beijer – bekend van ‘Vrouw in de Techniek’ en ‘Eigen Huis en Tuin’
Remco Claassen – performer, trainer en auteur
Desiree Kon – voorzitter Jong Techniek Nederland
Het event begint om 14.30 uur en loopt door tot 17.00 uur. Deelname aan Het Millennium Mysterie is gratis voor leden van Techniek Nederland. Aanmelden kan hier.

“Bouw- en installatiebranche houdt Nederland draaiend”
Bestaat een bouwteam eigenlijk wel?
Europese HVACR-sector gaat met jongeren in debat over duurzame toekomst
Escaperoom moet bouwbranche aantrekkelijk maken voor jongeren
Dit delen:
- Tweet
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
- Meer