Markt beoordeelt Intercool als bovengemiddeld klantvriendelijk
Intercool scoort in het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Bouwkennis beduidend hoger dan het marktgemiddelde. In alle categorieën scoort de leverancier van het merk Toshiba erg goed. De hoogste scores zijn gehaald voor betrouwbaarheid, het nakomen van afspraken en de klantvriendelijkheid. De BouwKennis Marketing Score Card is een jaarlijks terugkerend onderzoek dat onder meer inzicht in klanttevredenheid biedt. In dit onderzoek wordt op twaalf aspecten de tevredenheid van E- en W-installateurs en adviseurs ten opzichte van de producten en diensten van fabrikanten gemeten.
“Dat we zo goed scoren, verbaast me niet”, vertelt Jeroen van Kaam, algemeen directeur van Intercool. “We behandelen onze klanten en relaties zoals we zelf ook graag behandeld worden: eerlijk, no-nonsense en sociaal en met oog voor onze omgeving. Al sinds de oprichting van Intercool in 1973 staan eerlijkheid, openheid en toegankelijkheid voorop.”

Toshiba opent fabriek in Polen voor airco en warmtepomp
Installatie cv, boiler of warmtepomp door vakman nu ook via app te regelen
Met handen en voeten
Remeha hoog op lijst ‘Beste bedrijven van Nederland’
Dit delen:
- Tweet
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
- Meer